Coachella w tym roku jeszcze nie nadejdzie, ale biżuteria twarzy będzie częścią naszego codziennego stroju. Wczoraj, 4 maja, Chanel zaprezentowała swoją kolekcję cruise 2021/22, inspirowaną estetyką grunge i punk. Tak, tak, dużo skóry, graficzne nadruki, czarne włosy, mullet i dużo biżuterii. A jeśli to Cię nie dziwi, to co powiesz na przekłucie wargi lub przegrody nosowej? Widzieliśmy je na pokazie mody French House, a wcześniej u Alberty Ferretti w kolekcji wiosenno-letniej oraz u Gucci w sezonie jesień-zima 2021/22. Gucci jesień 2021. Chanel Cruise 2021/22 Alberta Ferretti Wiosna 2021
Kolczyki do twarzy nie są nowością w branży. Zaledwie kilka sezonów temu Acne Studios wprowadziło na rynek duże kolczyki do nosa. W 2016 roku Alexander McQueen pokazał nietypową biżuterię łączącą kolczyki i przekłucie policzka (oczywiście nie docenione przez wielu), a w 2015 roku Givenchy i Rodarte eksperymentowały ze sztucznymi przekłuciami brwi i nosa. Jeszcze wcześniej Karl Lagerfeld sięgnął po biżuterię imitującą kolczyki pod dolną wargą podczas kolekcji wiosna-lato 2012. Acne Studios Wiosna 2019 Givenchy jesień 2015 Rodarte Wiosna 2015 Chanel Wiosna 2012 Alexander McQueen jesień 2016
Jeśli nie jesteś gotowa na mikro-trend z przekłutą wargą, brodą, brwią lub nosem, marki modowe już dawno wymyśliły kolczyki i opaski na głowę. Nie oszczędzaj na rozmiarze: im większy i bardziej podkreślający element, tym lepiej. MIE Kaffe, 1800 rubli, miestilo.ru Kliker LAV'Z, 4080 rubli, poisondrop.ru Imitacja piercing wargi Wanna? Be!, 1100 rubli, wanna-be.ru